Nytt år!

Godis, kakor, nötter, chips, tacos, glass, dumlekakor.... vart är detta år påväg? Ska man inte sluta med sånt? Suget är större än någonsin och jag kan inte stå emot dessa underbara smaker - salt, sött, choklad, jordgubb,  dumle... mmm... Så himla himla himla gott! Till saker hör ju att jag inte äter speciellt mycket onyttigheter, men idag - förhoppningsvis bara idag är en annan dag än en vanlig dag. Detta verkar kunna bli en godis dag, eller verkar kunna bli?! Det ÄR en godisdag, fastän det inte är lördag. Jag har haft praktik i dag och det är så riktigt roligt. Skulle vilja stanna på avdelningen jag är men det verkar kanske inte som att jag kommer få det. Det är lite klurigt att få jobb just nu verkar det som. Men nu ska jag se vad kvällen kan erbjuda :)
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0