En gång i månaden..

Det verkar som att jag tar mig för att skriva ungefär en gång i månaden. Jag har i helgen varit nere på bröllop, det var ett jätte vackert bröllop. Jag har även fått vara med mina underbara flickor. Men det är alltid lite jobbigt att åka från dom. Nu är det drygt två veckor till nästa gång. Snart blir det iväg till jobbet, känner mig inte så oerhört taggad,men det brukar lösa sig när man väl kommit fram dit :) trivs på jobbet, men är ganska trött precis nu. Skulle vara skönt med lite semester. Jag har haft en veckas semester i sommar men jag skulle vilja ha lite till.. Sen ska jag flytta oxå, ska flytta till andra sidan stan, det blir några minuter närmare jobbet, känns skönt. Alla minutrar är värda! :) Nu måste jag lite hastigt kasta i mig lite frukost så jag orkar jobba hela kvällen. I morgon är jag ledig!! för att sedan jobba hela helgen! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0