Fredag kväll!

En ganska skön kväll är det ikväll! Barnen är lugna och vi har haft jätte mysigt... Den här veckan har gått i kreativitetens tecken:) Ska se om jag kommer ihåg veckan, den har gått så hisskelit fort... Jag har pluggat en del, i tisdags hade jag orgellektion, super kul! :) Sen har jag tapetserat en dag.. I går stickade jag en mössa,idag har jag byggt mig en liten fin hylla i vardagsrummet och gjort ännu mer höstfin på balkongen med flickorna! Så jag är nöjd med denna vecka!! :) Snart ska jag dra till Syrran och sova där. Så ha en bra fortsatt trevlig fredagkväll!!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Marika

Snacka om att veckan gått i kreativitetens tecken! Bra jobbat!

2010-09-24 @ 22:17:18
URL: http://almapower.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0