Natt!

Då är det dags att ta sig i säng, och jag är inte trött alls fastän jag var hur trött som helst tidigare idag. Har varit och tränat och sen blev det Berg flyttar in hos M och M, mycket trevligt! Te och lite karra :) Nu sitter jag och lyssnar på världens bäst sämsta låt! Den gör mig helt glad. Ska slå igång lite radio som får vara lite sällskap för mig! Och sen hoppas jag att jag somnar som en stock och sover en lång och bra natt. Ska ta mig lite sov morgon i morgon och sen ska jag försöka ta mig iväg och öva lite orgel, fixa lite prylar och sen är inte kvällen planerad!
God natt och sov gott alla där ute!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Aifosss

och världens bästa sämsta låt är?? vilken chliffhanger! Sömn hit och sömn dit,. när ska man finna lugn och ro är min fråga...;) Kram

2010-10-10 @ 01:23:52
Postat av: Me!

Världens bästsämsta låt är fuldans av fulkultur! :) Lyssna och njut och bli glad!

2010-10-11 @ 14:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0