Hallo!

Nu har helgen gått och det har varit alldeles bra! Har mina flickor hemma och allt är i sin ordning :) Så skönt!! Jag inser hur mycket jag saknar dessa små gryn när de inte är här med mig. Livet är inte helt lätt alltid, men på nått vis måste man lära sig leva med vissa saker och försöka inse att det kan gå rätt bra fastän det periodvis nästan är outhärdligt jobbigt. Jag har ett positivt tankesätt, eller iaf försöker. Men hur mycket man ändå bara vill vara glad och se möjligheter i allt och försöka hitta sätt att få allt att fungerar är det inte alltid helt enkelt. Jag vill så himla mycket. Jag har drömmar, framtidsplaner och visioner. Jag har en underbar familj och jätte fina vänner. Inte vet jag nu vad jag vill säga med allt det här. Men jag försöker. Jag lever. Jag mår bra. Jag blir less. Jag blir ledsen. Jag tycker livet är underbart. Jag tycker livet är jobbigt. Jag finns. Jag vill finnas.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0