God Jul!

Härligt! Sjuk sjuk sjuk är jag! =) Jag som aldrig blir sjuk, vet inte vad denna höst gjort med mig. Jag har varit sjuk mer än en gång, och nu har jag kanske dragit på mig halsfluss till på köpet. Ska vänta en dag eller nått innan jag far och kollar mig, har som inte tid att vara sjuk och har jag nu bakterier så kan det ju ganska snabbt avhjälpas medlite penicillin :) Men men, skulle det nu vara virus går inget att göra, bara vänta ut dessa härliga dagar med halsont och feber.
Vi ska väl iaf försöka ta oss till Haparanda och fira jul där. Men kommer ävl inte kunna äta nått eller vara speciellt trevlig. Tänk att man glömmer bort hur jobbigt det är att vara sjuk.. Himmel! Har tagit ipren så det är lite bättre nu,men jag svettassom bara den... och trött i kroppen är jag ändå.
Barnen har fått öppna en julklappar, E fick stämpelpennor och e fick gelekritor. Så nu sitter de och ritar. e hon sjunger som vanligt, det gör hon mest hela tiden, sjunger och sjunger och sjunger!
God jul på er och
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0